Wil je lid worden van onze vereniging? Download dan het aanmeldformulier, vul het in en geef het af bij één van de trainers op woensdag- of vrijdagavond. Een overzicht van de contributie kun je hier vinden.

Wil je meer informatie aanvragen? Stuur dan een e-mail naar secretaris@ttvwesta.nl. Het is geen probleem om een aantal keer vrijblijvend mee te doen om te kijken of tafeltennis iets voor je is! Je vindt het adres van de speelzaal onderaan deze website. Loop gewoon even de sportzaal binnen; er is altijd wel iemand om je op te vangen! Materialen hebben we op voorraad, alleen wat sportkleding meenemen (denk aan binnensportschoenen) is voldoende.

Lidmaatschap opzeggen
Voor het opzeggen van het lidmaatschap dien je contact op te nemen met de ledenadministratie, door middel van een e-mail naar secretaristtvwesta.nl.