Afgelopen week zijn de laatste wedstrijden in de najaarscompetitie 2017 gespeeld. Westa deed met vier teams mee aan deze competitie en maar liefst drie van de vier teams zijn kampioen geworden in hun poule! Westa 2 (Maarten, Charl, Roel) promoveren van de derde naar de tweede klasse, Westa 3 (Cor, Jan de D., Steven en Jan G.) van de vierde naar de derde klasse en Westa 4 (Piet, Gerrie, Seymur, David en Ken) van de zesde naar de vijfde klasse. Tijdens de laatste thuiswedstrijd op 2 december werden alle teams in het zonnetje gezet door onze wedstrijdsecretaris Vincent. Allen van harte gefeliciteerd! Westa 1 heeft zich tevens knap weten te handhaven in de eerste klasse. Hieronder een paar foto’s van de winnende teams.

Categorieën: Senioren