De poulefase van de Wiltschutbeker loopt op z’n eind. Binnenkort weten we welke teams doorgaan naar de knock-out-fase en welke teams in de poulefase stranden. De nummers 1 en de 7 beste nummers twee gaan direct door naar de knock-out fase; de overige nummers 2 spelen nog een tussenronde op dinsdag 27 mei. Voor alle nummers 3 en 4 houdt het na de poulefase op.
Voor Westa 1 (Jan de D., Cor, Jan G., Berry en Gerrie) is het toernooi na morgenavond afgelopen: met 4 punten uit twee wedstrijden is het niet meer mogelijk om de tweede plaats in de poule te bereiken. Westa 2 staat er een stuk beter voor: met 5 punten voorsprong op de nummers 2 en 3 staan zij ruim aan kop in hun poule. Met vanavond nog een uitwedstrijd tegen Zevenaar, dat slechts 1 punt haalde uit twee wedstrijden, lijkt de eerste plaats (en daarmee directe plaatsing voor de knock-out-fase) binnen handbereik.

Categorieën: Senioren