Door een klinkende 7-3 overwinning op Litac in Lichtenvoorde is gisteren Westa 1 bij de jeugd kampioen geworden in de derde klasse. Van harte gefeliciteerd Bram, Denzel, Stan en Rein! Dit is natuurlijk een extra knappe prestatie als je bedenkt dat ze vorig seizoen gepromoveerd zijn uit de vierde klasse! 😀
Bij de senioren heeft Westa 1 net naast het kampioenschap gegrepen. Het gelijkspel tegen Velp was een prima resultaat, alleen doordat Shot (Wageningen) met 9-1 wist te winnen, konden zij nog langszij komen. Typisch gevalletje van ‘waar twee honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen’… 🙁
Jeugd
Ken Gelders kampioen! Ook Michal in de prijzen.
Dit weekend zijn in Wijchen de Gelderse RegioKampioenschappen georganiseerd. Van Westa hebben Ken en David bij de senioren meegedaan, en Liam, Max en Michał bij de jeugd. Het toernooi voor de senioren was op zondag. Lees meer…