De zomervakantie zit er op, en we gaan weer met tafeltennis beginnen.

De speelavonden zijn hetzelfde gebleven. De hoofd speelavond is de vrijdag, met van 19:00 tot 20:00 de jeugd, en daarna vanaf 20:15 vrijspelen en competitie voor de senioren. Daarnaast is er woensdagavond van 19:00 tot 20:00 een extra jeugdtraining, en daarna van 20:00 tot 21:00 vrij spelen voor senioren. Op vrijdag spelen we in de grote zaal van de Nieuwhof, en op woensdag in de kleine gymzaal.

We hebben dit seizoen 3 teams in de senioren competitie, die in principe de thuiswedstrijden tegelijk spelen. Dit kan nog veranderen als er wedstrijden worden verplaatst. De thuiswedstrijden zijn op 16 september, 30 september, 14 oktober, 4 november en 25 november.

We hebben ook een jeugdteam, en zij spelen (onder voorbehoud) op de volgende zaterdagen hun thuiswedstrijden: 24 september, 1 oktober, 26 november en 3 december. Deze wedstrijden beginnen zaterdag om 14:00 uur in de kleine gymzaal.

Iedereen veel tafeltennisplezier gewenst in het nieuwe seizoen, en veel succes voor alle competitiespelers!