Omdat in augustus onze nieuwe sporthal klaar moet zijn en er vanwege het slechte weer e.d. wat vertraging in de bouw is opgelopen, zijn er een aantal zaken veranderd in de planning van de bouw. Klik op Lees verder om te zien wat voor gevolgen dit voor ons (en onze bezoekers) heeft.
Vanwege vorstverlet en procedures met aannemers, is er wat vertraging ontstaan in de bouw van de nieuwe sporthal. Om deze redenen wordt op 1 maart begonnen met de sloop van de bar en op 18 maart met de sloop van de kleedkamers en de douches. Voor de kleedruimtes komt er vervanging in de vorm van een keet, met toilet en wastafel. Er zijn geen douches in deze keet aanwezig; er kan dan ook met ingang van 18 maart niet meer gedoucht worden in de Nieuwhof! Omdat er op 13 en 20 april nog thuiswedstrijden voor de competitie zijn, proberen we deze om te wisselen met 2 en 9 maart. Zo hebben onze gasten zo min mogelijk last van de verbouwing. Zodra er meer informatie is over het verzetten van de competitiewedstrijden, zal dit op de website verschijnen.

Categorieën: Algemeen