Deze zondag heeft Ken op het C-ranglijsttoernooi in Maasbracht een geweldige prestatie neergezet door tweede te worden bij de jongens junioren. Het begon al goed in de voorronde poule, waarin hij zijn eerste drie wedstrijden soepel won. De tegenstand werd steeds sterker, maar ook de vierde, vijfde en zesde wedstrijd werden gewonnen (de laatste twee in 5 games), waarmee Ken zijn poule won.

Omdat de poule van Ken wat sneller klaar was, moesten we daarna helaas een paar uur wachten. Daarna wachtte in de kwartfinale een bekende tegenstander, Sam Haeck van Bit.nl. Ken heeft het altijd moeilijk tegen Sam, maar met misschien zijn beste wedstrijd van de dag won hij deze keer met 3-0. Direct hierna moest Ken in de halve finale tegen Ryan Rombouts (TIOS ’51). Ook deze pot won hij in drie games. In de finale wachtte Rick Westelaken (Never Despair), maar deze speler was duidelijk een maatje te groot, en Ken verloor met 3-1.

Net niet genoeg voor een B-licentie, maar wel een geweldige prestatie. Ken, gefeleciteerd met de tweede plaats!

Categorieën: Jeugd