De voorjaarscompetitie van 2024 zit er weer erop. Wij hebben met drie teams aan de competitie meegedaan, en de teams hebben de volgende resultaten gehaald:

• Het eerste team (Bas, Charl, Vincent, Cor, Roel, Maarten) is kampioen geworden in de 3e klasse met 55 punten uit 10 wedstrijden, in een poule waar alle teams het hele seizoen door gelijk opgingen. Zij mogen het volgend seizoen weer in de 2e klasse proberen. Gefeliciteerd!
  • Het tweede team (Seymur, Gert, Martien, Pim, Wouter) is derde geworden in de 5e klasse met 56 punten uit 10 wedstrijden, in een poule waar de verschillen een stuk groter waren dan bij het eerste (met een kampioen met 80 punten).
  • Het eerste jeugdteam (Daan en Daan) is derde geworden in de 1e klasse met 54 punten uit 10 wedstrijden. Een knappe prestatie op een hoog niveau!