Met nog twee wedstrijden voor de boeg, is het tijd om weer eens te kijken hoe alle teams ervoor staan. Lees gauw verder om te zien welk team wat nog kan halen!

Senioren
Westa 1 staat op dit moment vijfde, 1 punt achter de nummer 4. Het is belangrijk dat de komende wedstrijden nog wat punten worden gepakt, aangezien de laagste nummers 5 ook direct degraderen. Hier hoort dit team waarschijnlijk niet toe, maar een vierde plek is natuurlijk wel veiliger.
Westa 2 staat nu vierde, drie punten voorsprong op de nummer 5. Het behouden van de vierde plek is belangrijk, aangezien in deze (derde) klasse alle nummers 5 en 6 direct degraderen.
Westa 3 speelt ook in de derde klasse en staat keurig tweede. De nummer 1 is zo goed als buiten bereik, maar handhaving in de derde klasse lijkt een zekerheid.
Westa 4, vorig jaar naar de vierde klasse gepromoveerd, heeft het lastig. De strijd om de vierde plek gaat tussen Westa en Slagvaardig. Het programma van Westa is lastig, met nog wedstrijden tegen de huidige nummer 1 en 2 op het programma. De vier minste nummers 5 degraderen direct en de overige nummers 5 spelen een degradatiewedstrijd. De vierde plek is dus belangrijk om (kans op) degradatie te ontlopen.
Westa 5 doet het goed in de vijfde klasse, op dit moment eerste met vier punten voorsprong op de nummer 2, Velp. Komende vrijdag staat de uitwedstrijd tegen Velp op het programma, waar heel wat zal worden beslist. De laatste wedstrijd is tegen de nummer 6, Gazelle.
Westa 6 heeft wat pech gehad dit seizoen, waardoor veel wedstrijden in het begin met twee man werden afgewerkt. Degradatie is hier niet mogelijk (zesde klasse), promotie is ook buiten bereik.

Jeugd
Westa J1 staat onderaan in de derde klasse, met zes punten achterstand op de nummer 5 Hercules. Dit lijkt een achterstand die lastig in te halen wordt, maar als dat lukt, kan degradatie worden voorkomen.
Westa J2 is zo goed als zeker wel veilig. Op dit moment staat dit team vijfde, maar nummer 6 staat al 18 punten achter, dus met nog twee wedstrijden te gaan, lijkt handhaving in de vierde klasse wel zo goed als zeker.