Op vrijdagavond 15 december organiseren wij op de vereniging weer een Ouder Kind Toernooi. Voor dit toernooi kunnen zich teams van 1 ouder en 1 kind aanmelden, en het is een leuke gelegenheid om eens samen met je vader, moeder, zoon, dochter (of neef, oma, opa, broer, zus …) te tafeltennissen.

We spelen vriendschappelijke wedstrijden tegen elkaar, ouder tegen ouder, kind tegen kind, en dubbels van ouder en kind tegen ouder en kind. Het maakt niet uit of je de regels al kent, of hoe goed je kan tafeltennissen, het toernooi is voor iedereen bedoeld.

Het toernooi is op vrijdagavond 15 december van 7 tot 9. Er is die avond geen jeugdtraining. Meer informatie vind je in de bijlage.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Laat het dan Vincent of Maarten weten. We hopen dat veel teams zich aanmelden!