Afgelopen zondag organiseerde Westa vanwege haar 50-jarig bestaan een jubileumtoernooi, waar zowel leden als oud-leden aan mee konden doen. In totaal 41 leden en oud-leden waren aanwezig, waarvan er 38 daadwerkelijk aan het toernooi mee hebben gedaan. In de poulefase werd uitgemaakt wie in welke finalepoule zou eindigen. In de finalepoules werd gespeeld volgens afvalschema; 1 poule werkte hier nog een klein toernooi af. Na veel leuke, sportieve en spannende wedstrijden, kwam er een einde aan het toernooi, dat nog werd afgesloten met een buffet in de kantine van de Nieuwhof. Hieronder is een korte foto-impressie te vinden (klik op een kleine foto om deze te vergroten), evenals de volledige uitslag van het toernooi.

Klik op ‘Verder lezen’ om te volledige toernooi-uitslag te bekijken.

Uitslag Jubileumtoernooi, 14 september 2014

Finalepoule A