Ook voor 2022 organiseert Westa natuurlijk weer het jaarlijks clubkampioenschap. De opzet is gelijk gebleven aan die van de vorige keer want we gaan twee speeldagen gebruiken. De voorrondes zullen worden gespeeld op vrijdagavond 9 december (van 20:30 tot 22:30) en de finalerondes zullen plaatsvinden op vrijdagavond 16 december (van 20:30 tot 22:30).

Als je mee wilt dingen naar de titel van clubkampioen 2022 dan moet je op beide dagen meespelen. Mensen die niet in de gelegenheid zijn om op beide dagen aanwezig te zijn kunnen natuurlijk meespelen maar zij zullen niet in de hoogste finalepoule kunnen komen en dus geen kans maken op de wisselbeker.

Omdat we op vrijdagavond spelen vragen we geen eigen bijdrage van de deelnemers.

Aanmelden kan tot en met zondag 4 december 2022 via telefoon, e-mail of persoonlijk bij de leden van de toernooicommissie (Charl, Maarten, Vincent).

Categorieën: Senioren