Afgelopen dinsdag zijn de finales van de clubkampioenschappen voor 2023 gespeeld. In de A-poule mochten Charl (verdedigend kampioen), Vincent, Roel, Cor, Pim en Daan uitmaken wie er clubkampioen ging worden. Charl bleef ongeslagen en kwam eigenlijk alleen tegen Roel in de problemen. Daarmee prolongeert hij de titel en is het tweede jaar op rij onze clubkampioen! Charl, goed gedaan, gefeliciteerd! Vincent werd tweede, Roel derde, Cor vierde, Pim vijfde en Daan zesde.

In de B-poule speelden Gert, Wouter, Gijs en Ans, aangevuld met Marcel die vorige week de voorronde moest missen. In deze poule won Gert al zijn wedstrijden en won de poule voor Wouter (tweede plaats), Gijs en Ans.

Foto’s van de prijsuitreiking

(Charl en Vincent zijn niet alleen nummers 1 en 2, maar ook onze organisatoren!)

Categorieën: AlgemeenSenioren