In de maand december zijn er een aantal wijzigingen voor wat betreft de beschikbaarheid van de gymzaal voor het tafeltennis. Lees verder om te zien op welke dagen er wel en niet gespeeld kan worden.

• Woensdag 12 december: geen wijzigingen
  • Vrijdag 14 december: van 19.00 – 21.00 vindt het jaarlijkse ouder-kind toernooi plaats. De jeugdtraining van 19.00 – 20.00 vervalt hierdoor en tot 21.00 zijn alle tafels in gebruik voor dit toernooi. Na 21.00 is de zaal beschikbaar voor vrij spelen voor alle leden.
  • Woensdag 19 december: geen wijzigingen
  • Vrijdag 21 december: zaal gesloten! In verband met de opbouw van een eindejaarsconcert van de Dieseltrekkers is de zaal de gehele avond niet beschikbaar.
  • Woensdag 26 december: Nieuwhof gesloten i.v.m. Kerstmis.
  • Vrijdag 28 december: Nieuwhof gesloten i.v.m Kerstvakantie.

Vanaf woensdag 2 januari is de zaal weer normaal geopend. Dan zal ook de eerste jeugdtraining van 2013 plaatsvinden.

Categorieën: Algemeen