Clubkampioen jeugd: Gilian
Clubkampioen senioren: Frank

ck13_1

Klik op Lees verder om alles te lezen en te zien over de clubkampioenschappen 2013!

Vandaag vonden de jaarlijkse clubkampioenschappen van Westa weer plaats! Bij de jeugd werd er vanochtend gestreden om de titel van clubkampioen: in totaal 11 deelnemers probeerden de felbegeerde beker mee naar huis te nemen. Uiteindelijk heeft Gilian de titel in de wacht gesleept! Van harte gefeliciteerd! Jelle J. is uiteindelijk tweede geworden en Wouter derde. Op onderstaande foto zijn alle prijswinnaars bij de jeugd te zien (klik op de foto voor volledige grootte).
ck13_2

Daarna was het de beurt aan de senioren. Vrijdagavond werd in de voorrondes beslist wie naar de A-, B- en C-poules zouden gaan en vanmiddag zijn die poules gespeeld. In de A- en B-poule waren er 8 deelnemers en in de C-poule 7. In de A-poule (waar uiteindelijk de clubkampioen uit ging komen) was het ontzettend spannend: in de laatste ronde maakten vier van de acht deelnemers nog kans op de titel! Frank versloeg Vincent, terwijl Bas en Lars nog niet klaar waren met hun wedstrijd. Als Bas zou winnen, was Frank kampioen en als Lars zou winnen, zou Lars zich een jaar lang clubkampioen mogen noemen. Uiteindelijk wist Bas in een spannende 5-setter de wedstrijd te winnen en daarmee werd Frank de nieuwe clubkampioen! In de B-poule is Peter uiteindelijk met de winst er vandoor gegaan en in de C-poule is Jan (de D.) de winnaar geworden.

Hieronder staat een kleine foto-impressie van de dag. Klik op de kleine foto’s om ze groter te maken. Onder de foto’s kun je de complete uitslag van de clubkampioenschappen vinden, voor zowel jeugd als senioren. Het was voor zowel de jeugd als de senioren een geslaagde dag: toernooicommissie (Vincent, Maarten en Wim) hartelijk bedankt!

ck13_3 ck13_4 ck13_5
ck13_6 ck13_7 ck13_8